2008-06-30

Den lille havfrue


Dagen i Köpenhamn har varit mysig trots regnet. Vi hann promenera en stund på ströget innan det började regna mycket. Vi sprang in på Magasin och var där ett par timmar. Vi köpte kläder till flickorna. Det var rea på barnavdelningen. Fikade och åt en mycket god laxmacka.

Sen slutade det regna så gick vi ut och promenerade runt. Jag hittade några butiker och köpte några saker. Inte mycket men lite köpte jag i allafall. Jag var på Grönlykke, Söstrene Grene och Notre Dame. Mycket fina saker. Jag hann inte med Plint och Lisbeth Dahl för jag hittade dem inte. Men nästa gång. Jag blev mycket förtjust i butiken Notre Dame. Hade kunnat stanna där länge. Och komma ut med många kassar. ;)

Men det blev bara en sak. Jag ska visa bild en annan gång. Måste bara fota först. Jag köpte även pioner. Dom är helt sagolika och väldigt billiga. Doftar väldigt gott och är så vacker.

Vi hann med en lång promenad till Lille havfrue också.

Inga kommentarer: