2008-06-27

Köpenhamn

Imorgon ska jag, Johan och W åka till Köpenhamn med W´s farmor och farfar. Det ska bli mysigt. Hoppas bara att det inte regnar och att W blir sjuk. Hon är förkyld och hostar lite idag.

Vi kommer att strossa runt och även äta något. Ströget. Nyhavn. Kanske se den lille havefrue och nån museum. Vi får se. Jag längtar så. Jag har antecknat några butiker i en lapp. Söstrene Grene. Notre Dame. Magasin. Illum. Plint. Grönlykke. Vi får se om jag hittar något. :)

Vi har en reservplan om det skulle regna mycket. Då blir det Fields köpcentrum.

9 kommentarer:

marita blücher sa...

Hej, så kul att du hittade till mig och tack för din rara kommentar på min blogg. Jag hoppas att du får en härlig dag i Köpenhamn med mycket trevlig shopping.
Kramis/Marita

Anonym sa...

Hoppas det blev en bra dag i Köpenhamn! Mysigt att ni åker iväg så här typ. KRAM

Hem och Lycka sa...

Tack för söta rader hos mig, visst får du länka mig, bara roligt! Jag gör detsamma för dig.

Så härligt med en sväng till CPH, skulle också gärna vilja ta en sväng dit i sommar.. kram!

Anonym sa...

Hoppas ni haft en bra väder idag så att ni gått på ströget och handlat mycket hihi ;)
KRamar ses snart

sand mellan tårna sa...

Halloj....

Kul att du besöker mig, och skoj att du skrev några rader.... Köpenhamn är ju så härligt att besöka, jag har varit där 2 gånger, men båda gångerna var i december, borde åka dit sommartid!

Välkommen in till mig igen.... ikväll har jag bäddat i sovrummet.... gör ju det ganska ofta..... blir galen på mig själv snart... *fniss*

Kram L

sand mellan tårna sa...

Glömde säga att du självklart får länka mig, jag blir bara glad! =)

//L

Anonym sa...

Hoppas det blev en bra och mysig dag i Köpenhamn och att vädergubben var på er sida :) Här är jag och Tie förkylda, var i Malmö igår och det regnade ju och var kallt :( Har du fått info om tid o sånt på fredag? Kram

Ängeln sa...

hej hej gumman!
Tack för ditt kommentera på min blogg.. :D Ja jag måste leva.. och slutar vara för försiktig.. Livet är kort också..
=)pusskram

Anonym sa...

Hej! Hoppas att ni fick en härlig dag i Köpenhamn!... Lyllo er som bor nära.. Ha det så bra! :) Kram