2008-06-16

PREMIÄR

Äntligen kan jag nu välkomna er till min nya blogg.

VÄLKOMMEN! :)

Den är inte riktigt klar. Jag har inte lyckas få besöksräknaren till sidospalten. Jag vill ha lite bilder också i sidospalten men det får jag ta sen för jag måste hitta några fina bilder. Speciellt en bild på mig. Jag känner mig själv att det kommer ta tid tills jag hittar en bild på mig som jag är nöjd med. Jag är inte förtjust i att bli fotograferad. :)

Jag vet inte hur privat jag kommer att vara här på bloggen. Jag har funderat på det mycket och än idag vet jag inte. Men det märker vi säkert sen. Jag kommer att skriva det som jag känner lust att skriva.

Som ni ser så hade jag redan börjat skriva ett par inlägg. Den första skrev jag några minuter efter jag skapade den här nya bloggen. Kunde inte hålla mig. Hihi!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad roligt att du har skapat en ny blogg och visst är det på tiden att byta pga som du skrev tidigare att du är inte längre gravid... Jag ska verkligen kommenterar och göra som vanligt.. Kramiz och lycka till att hitta dem problemen du har! :)

Anonym sa...

Kul med ny blogg :) kommer följa den här som vanligt och även den andra om du kommer ha den kvar eller?
När ska vi träffas? tjejkväll som vi pratade om? KRAM