2008-06-27

ILVA


Häromdagen var vi i svågertorp. Jag tittade runt och det fanns mycket man ville ha i butikerna. Jag var länge inne på ILVA. Jag fick presentkort på 30-årsdagen av vännerna. Det har varit svårt att bestämma vad jag skulle köpa. Först tänkte jag köpa möbler till matsalen. Men vi ändrade oss angående möblerna. Det har inte varit lätt att hitta något som känns - JA, den vill vi ha. Har nu äntligen hittat det vi vill ha på IKEA - av alla butiker vi har varit på. ;)

Så jag köpte annat på ILVA som var precis vad vi behövde nu. Tallrikar, frukostskålar och annat. Jag köpte mycket ändå fanns det lite pengar kvar. Jag ska åka dit igen en annan dag och köpa assietter.

Jag såg att ILVA har börjat sälja andra saker som är danskdesignade. Jag såg fina saker från Zone Denmark, Rice och Lisbeth Dahl. Det fanns inte mycket men dom har börjat ta in andra saker också. Kul! :)

Inga kommentarer: