2008-12-29

Släpat in en katt?

Jag sitter och funderar om jag ska slänga ut julgranen. Det luktar inte speciellt gott här. Som om att någon har släpat hem en katt och det luktar kattpiss här hemma. Usch fy! Jag har inte bestämt mig om vi ska slänga ut granen eller om vi ska behålla kvar den lite till. Och stå ut med lukten. *håller för näsan*

Men det lutar nog åt att granen flyttas ut. När är julen över för er? När städar ni bort julsakerna?

Jag har börjat ta bort några tomtar. Är lite less på dem. Jag ser framemot våren och det nya året. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad synd att granen inte doftar gott... Det är ju mysigt med en gran :) Alla tycker olika när en jul tar slut. Här brukar vi ha julsaker till typ mitten av januari. Då dansar vi ut julen :) Jag tycker att man åtminstone ska ha julsaker kvar tills efter nyårsafton, megamysigt :) Men om eran gran stinker får ni väl släpa ut den. Kram!

Anonym sa...

Ojsan, inte så kul med illaluktande gran!. Vi har plastgran,så den luktar inte gran tyvärr... Ja vi ska ta bort våran i helgen för Therese vill inte ha julen framme när hon fyller år snart! :) Hava bra! Kramiz

Ulrika sa...

Er gran är stor, kanske Piff & Puff gömmer sig därinne? Jag tycker ni ska vänta med att slänga ut granen och ev. julsaker till efter nyårshelgen.. Men inte så kul om den luktar... Kram!

♥ Fyra årstider sa...

♥ Tittar in och önskar dig ett Gott nytt år 2009 ♥ Här rycker också tomtarna..
Kram Lotta