2008-12-23

Dan före dopparedan



Jag har haft mycket att göra och klarat ett prov. Jag har även hunnit med lite julbak som peppermint bark, lussekatter, pepparkakor, mozartkulor, inlagd sill m.m. Nu kan jag äntligen slappna av lite. Idag ska jag mysa med familjen och umgås med mina föräldrar som är hos oss. Ingen snö i sikte men lite frost fick vi inatt så det var lite vitt ute imorse. :)

Imorgon är det julafton och det ska bli så mysigt. Jag hoppas ni alla får en mysig dag och tänk extra på dem som firar julen ensam.



Jag önskar er alla en riktigt God Jul

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ischoklad är klar, håller på att göra knäck nu. Sen ska jag testa ett nytt julgodis - kokosgodis. Julmaten är klar, ska bara baka lussekatter igen och göra lite mer julgodis :) Otroligt att det är julafton imorgon!! ska bli mysigt att fira, umgås och mysa med min familj på min mammas sida här hos oss imorgon. den 25e ska vi hem till min pappa och fira med släkten. Mys! Hoppas ni får det mysigt hos Johans föräldrar! Njut nu av att ha dina föräldrar hos dig! GOD JUL vännen! KRAM

Hem och Lycka sa...

Myyysigt även om det lätt kan bli hektiskt också..

God jul! kram

Anonym sa...

Det låter mysigt hos dig.. Ikväll ska jag göra julgodis... Bäst att göra det sist annars blir dem uppätna för snabbt! ;) Ha det så bra och en riktigt God Jul önskar jag er! Kramiz

Anonym sa...

GOD JUL!

Anonym sa...

God fortsättning :)
Tack för godjul-hälsningen via MMS :) hoppas ni haft en mysig julafton med all god mat :)
Kramar

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Vad fint du har det här hos dig :) Älskar de där små Mailegtomtarna - så himla söta! Köpte några i år, ska köpa några nästa år också... får spara lite *ler*

Ha en riktigt god fortsättning!

Kram Jenny