2008-12-30

Kvällen före nyårsafton

Jag sitter och myser med raggsockar, en skön filt och smuttar på ett glas rött vin. Igår kväll och imorse kändes det som att livet var inte kul. En dålig dag med andra ord. Men nu känns det mycket bättre. Satt precis och tänkte på året 2008. Imorgon är den sista dagen av 2008. Jag kommer nog att skriva en liten årskrönika imorgon. :)

Medan jag sitter här så laddas alla bilder till vår externa hårddisk som vi fick i julklapp. En verkligen toppen sak. Tryggt att veta att bilderna inte försvinner om datorn får för sig att sluta fungera en dag.

Jag har tappat motivationen till att använda vår systemkamera. Det går för lång tid mellan varje tillfälle jag använder den så jag glömmer funktionerna. Inte så kul. Så kameran får nog vila lite. Så det blir nog inga bilder här eller halvkassa från vår lilla digitalkamera. :)

Men nytt år innebär ju ny energi. Eller hur? ;)

P.S Det blir ingen årskrönika här. Jag har valt att strunta i det denna gången. Lägger allt bakom mig istället och ser framåt. Det som väntar på mig. Det ska bli spännande och 2009 ska bli ett bra år. D.S

Inga kommentarer: