2008-12-13

Lucia



Snart är dagen slut. Jag har inte känt något stämning av att det är Lucia idag. Dagen har mest gått förbi som en vanlig dag. Men flickorna har fått lussa för sambons farfar och mormor. Det uppskattades väldigt mycket och flickorna tyckte det var jättekul. Själv satt jag och pluggade på dagen. Sedan jobbade jag lite på kvällen.

Det är lite svårt att känna julstämningen nu när det är mycket på gång. Så jag har börjat nu längta lite till våren. Vill komma bort från mörkret och det gråa och trista vädret. Men först vill jag fira julen med familjen och mina föräldrar som kommer nästa helg. :)

Hoppas att ni hade en mysig lucia.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen att julstämningen infinner hos dig när dina föräldrar kommer nästa helg. Du får be dem att ta med snön hit ;) Kram!

Anonym sa...

Jag känner samma som du att det är svårt att känna julstämningen! Idag var vi till Murberget på marknad och där mötte jag dina föräldrar som kom ut från Spjutegården :) Men vi finner snart julstämningen! Julkramiz