2008-08-18

Trästället



Vi var på en del utflykter under sommaren. En dag åkte vi till Trästället i Skyrup utanför Hässleholm. Det är en stor butik med inredningssaker. En härlig butik. Man kan hitta mycket från bl.a Nyblom & Kollen. Butiken är som en guldgruva!

Det var liksom en småstad inne i den gigantiska stora butiken. Det var som en labyrint. Jag gick runt länge och hade gärna fortsatt länge. Jag köpte inget när vi var där. Men jag kommer att åka dit igen någon dag i höst.

Jag blev förtjust i stoldynorna. Dom fanns i olika färger. Rutigt. Randigt. Enfärgad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad sugen jag blev nu. Vill åka dit och kolla. Får väl göra det någon gång.
Hur har din första skoldagen gått? Linneas?
Kramar

Anonym sa...

Ser mysigt ut, kan tänka mig att det är gott om fina saker där :) Hoppas att första dagen i skolan har gått bra och att du kommer att trivas :) Kram!

Anonym sa...

Åh, söt ställe! :-) Kul att se att allt är bra hos er när jag kikar härinne! KRAM