2008-08-28

Mulet

Idag är det blåsigt, mulet och lite soligt ute. Det är lite kallt i luften. En riktig härlig höstdag. Vi har farit runt och fixat i trädgården idag. Passat på när barnen är på skolan och förskolan. Jag är ledig från skolan och gjort klart alla uppgifter. Så vi har nu städat klart både inne och ute. Puh!

Det känns verkligen att hösten är här nu. Mysigt! Jag älskar höst som det är nu. Jag ser framemot alla härliga höstfärger som kommer ute snart. Nu sitter jag inne och myser med en kopp te. Och är glad över att vi hann fixa trädgården och städa hemma. Det är svårt att hitta tid till det nu och så har det regnat tokmycket.

Jag ser framemot helgen. Imorgon ska vi till Höllviken och närvara en väns examen. Då hoppas jag på att jag får möjlighet att stanna hos Fridas Gård utanför Trelleborg och kanske kika in hos Prinsar & små sessor i Höllviken.

4 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

hej.

jag handlar mina lakan på hemtex. Märket heter living och ingår i hemtex standard sortiment om du vill köpa lika.

De är jättemjuka!

Kram L

sand mellan tårna sa...

Ja, du kommer inte att ångra valet, jag har både randiga och rutiga.

Kram L

Anonym sa...

Hösten är en mysig årstid! Tända ljus, te, filt = mysfaktor 10! :)Skönt att ni kunde fixa iordning lite idag. Kram

Anonym sa...

Hallå! Hoppas att ni haft en skön dag idag. Var i ystad för att handla men köpte inget :p...

Trevlig helg!