2008-08-23

Efterlängtad



Bilder: Lånad från IKEA.

Häromdagen fick jag katalogen - IKEA 2009. Den har varit väldigt efterlängtad hos många bloggar. Även hos mig. När jag fick den så satte jag mig snabbt och bläddrade igenom den. Det fanns mycket inspiration i den. Jag ville nästan åka direkt till IKEA och handla. ;)

Jag blev förtjust i badrumsserien - Flåren. Vi behöver verkligen en ny tvättställ, skåp, spegel och blandare. Det är nog hela badrummet som behöver förnyas. Man får verkligen mycket inspiration av katalogen. Jag får fundera lite på det här med badrummet. Även på matsalsmöblerna. Är förtjust i matbordet - Norden. Det bästa med bordet är att den är stor och rymmer många gäster.

Speciellt nu till jul kommer vi bli många som firar här. Härligt! Då behövs det en rejäl bord som rymmer många. :)

1 kommentar:

marita blücher sa...

Javisst har IKEA mycket fint i sitt sortiment - fick den nya katalogen igår - alltid lika spännande att se alla nyheter. Tusen tack för din rara kommentar på min blogg och ha det så bra.
Kramis/Marita