2008-08-30

Nattuggla?

Det har varit full fart hela dagen idag. Men det har varit en härlig dag. Vädret var strålande. Solen sken och det var underbart att få lite sommarvärme innan hösten är här på riktigt. Jag är riktigt trött nu men måste vänta ca 20 minuter sen kan jag gå och lägga mig. Klockan är ju snart halv 2 på natten. Hjälp! ;)

Imorgon får jag en del att göra också. Berättar sen vad jag har gjort idag och även imorgon. Lite bilder blir det förhoppningsvis. Några saker från Fridas Gård följde med mig hem idag. :)

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag nyfiken på vad för saker följde med dig hem från FridasGård? Jag måste åka dit någon gång och titta in i affären.
Det var riktigt roligt igår och din goda cheesecake, bättre än den finns inte!
Kramar

Livets njutning sa...

Linba: Lovar att bilder kommer. Har inte hunnit fotografera dem. Men är på gång nu. :) Kram