2008-08-26

Lilltoan

Vi har målat om i lilltoan. Förut var det blå. Det fulaste färgen jag vet. Det var mörkt i duschen. Inte så kul att duscha eller sitta där på toan. När mina föräldrar var här så hjälpte min pappa med att måla. Nu är det vitt. Det är en enorm skillnad.

Jag vill byta spegeln ovanför tvättstället till en annan. Den finns i IKEA-katalogen men det står ingen information om den. Av Flåren-serien. Jag ska nog åka till IKEA och kolla om jag kan få reda på något om den. Sen vill jag byta toapapperhållare. Den vi har är inte så fint. Det är så svårt. Det finns många man kan hitta hos bl.a Mixin, Fridas Gård eller Alvas hus. Men jag har inte hittat något som känns rätt. Jag behöver nog titta på dem IRL. Eller fortsätta leta. :)

En tidningskorg ska vi abslout köpa. Ett måste! Det ligger tidningar på golvet. Inte så trevligt när man har duschat och det är lite blött på golvet. Rummet är fuktigt. Hur blir tidningarna då? :)

Hittade en söt tidningskorg som skulle nog passa bra i lilltoan. Jag hoppas på att få möjlighet att stanna och kolla lite hos Fridas Gård nu på fredag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni har målat om toan där uppe, minns att det var mörkt där, bättre med vitt då blir det automatiskt ljusare och känns större också, tror jag. KRAM

Livets njutning sa...

Malin: Ja, det är en enorm skillnad. Ljust och fräscht! :) Kram