2008-08-06

IKEA 2009

I USA finns den nya IKEA-katalogen ute nu. Du kan få en titt i katalogen online här - > IKEA 2009.
Det finns så mycket fint i katalogen. Liatorp-serien är fin och det har kommit fler möbler i serien. Jag hittade en soffbord. Jättefin! Vi behöver en eftersom vår gick sönder när vårt busfrö stod på den och hoppade så att den rasade ihop. Som tur var så slog busfröet inte sig. Men hjärtat mitt hoppade verkligen upp ur munnen. Phu! :)

Jag hittade fina skåp till badrummet. Vi behöver nya skåp till vår badrum. Det är verkligen dålig förvarning där. Men jag vill renovera badrummet först innan vi köper nya. Det blir roligare att köpa nya grejer då.

Jag får många idéer och inspiration från den nya katalogen. Nu längtar jag tills vi får katalogen hem. Så jag kan bläddra i den.

Inga kommentarer: