2008-08-26

Julklapp?



Jag tycker att Oskar & Ellens saker är så söta. Dom har jättefina leksaker. Bl.a teservis. Mycket av deras saker är i tyg. Då finns det ingen risk att barnen slår sig eller slår sönder sakerna. :)

Jag är sugen på att köpa dockhuset och English aftertoon tea-servisen till Wilma i julklapp. Hon blir 2 år efter nyår. Då skulle hon nog uppskatta roll lekar. Teparty. Jag hoppas på att sambon tycker det är en bra idé till julklapp.

Googla på Oskar & Ellen så kan ni se var ni kan köpa på olika nätbutiker. Återförsäljare hittar ni även på deras hemsida. Oskar & Ellen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

En jättebra tips :) funderar på ev köpa julklapp till albert därifrån. verkar vara go och mysiga leksaker.
Hoppas din andra skolvecka har gått bra och fungerar hemma oxå.
Kramar

Hem och Lycka sa...

Oskar & Ellen har hemskt mycket söta saker! Bra idé att köpa dockhus och servis, blir säkert en tacksam liten tjej glad för! kram

Anonym sa...

Jättesöta saker!! Dessa saker skulle man kunna ta med sig på resor, ser ut som att vara i en lagom storlek. men jag kanske har fel. På fredag får Tilde ett leksakskök av hennes bonuskusiner. Hon älskar att dona och fixa i köket så det blir kanon med ett eget kök åt henne ;) Kram

Stina sa...

Gulliga saker. Här var det mysigt. Tack för att du hälsade på hos mig. Kram Stina:-)

Maria sa...

Hej!
Jo jag bor i Ystad, härlig stad - liten och mysig! Jennys blomster får du inte missa, ligger vid Maria kyrkan, hon har så fina saker!! Annars gillar jag Levande Hem, har du hittat dit?

♥ Fyra årstider sa...

Söta leksaker, nästan så man önskar att man hade småbarn igen...
Kram Lotta

Livets njutning sa...

Alla: Te-servisen och dockhuset från Oskar & Ellen är väldigt söta. Inte så stora och lätt att ta med när man reser. Det ska bli spännande till jul. Wilma blir säkert jätteglad. :)

Kram