2009-12-27

Mys och snuva




Idag är jag förkyld och har känningar av munblåsor så jag känner mig inte så fräsch. Har varit hemma hela dagen och tagit det lugnt. Tänt ljus överallt. Läst en bok och en massa tidningar. Spelat spel och pusslat tusen gånger med W hela dagen. Nu är jag rätt så trött på spelet och sätta pussel.

Jag längtar efter det nya året. Att få börja på nytt och vända nya och tomma blad. Året 2009 har varit bra men jag längtar till våren. Till ljuset och vårkänslorna. Trots året inte är slut än. Jag känner nog så bara för att jag är förkyld och hängig. Vem skulle inte göra det? :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på Nord och Syd under en mysig filt och en kopp hett te. Jag älskade serien när jag var yngre.

Ta hand om er och glöm inte njuta av kvällen. Imorgon är det en ny dag. ;)



5 kommentarer:

Linba sa...

Krya på dig, vännen, liksom på mig med ;)
megatäppt i näsan, får väl bege mig till apoteket och köpa koksaltnässpray den brukar hjälpa mig i alla fall ;) ska mysa här med!
Kramen

Felicia sa...

Krya på dig gumman! Förhoppningsvis går denna förkylning över till nyår. Som jag skrev i min blogg så är det ett nytt år med nya händelser och nya möjligheter. Ett händelserikt och roligt år hoppas jag att vi alla får. Mysa ordentligt, det ska jag göra ikväll framför en film och lite gottis :) Kramar

Madde sa...

Krya på dig! Inte så skoj att vara förkyld men det är bara göra det bästa av situationen...Kramiz

Tjohalia sa...

Godis..
Stor kram!!
Önskar dig ett Gott Nytt År!! kolla hos mig vad jag har köpt för fynd i loppis :-)
Kraam!

Pernilla sa...

Tack.
Det är kul att se att alla är olika när man har varit gravid eller är gravid. :)..

Du får krya på dig.
Gott Nytt År..