2009-09-23

Jag vann



Precis när jag skulle gå och lägga mig så fick jag för mig att kolla lite bloggar. Då upptäckte jag att jag har vunnit hos Sand mellan tårna. Vad glad jag blev. Armbandet från Pearls for Girls är så fint så det ska bli spännande att få se den live. Jag kommer att ha den på mig på min examen. Skönt att få lite tur trots allt. :)

Det finns mycket fint hos Creative Longue. Jag är förtjust i många därifrån som halsband, armband och klocka från bland annat Pearls for girls och OXXO Design. Kika hos dem.






6 kommentarer:

Linba sa...

Vad skoj! Jättefin armband :)
Grattis!
Kram

Stina sa...

Så fint du vann.:-)

mae sa...

Åh grattis! Jätte fin armband!

Felicia sa...

Grattis, vännen! Vilken tur du har som vann det fina armbandet. Du vann väl ett kuddfodral förut eller minns jag fel? Kraam

Livets njutning sa...

Tack alla.. Är så glad! Det är kul att vinna något även om det inte är en miljon. ;)

Felicia: Jo, jag vann ett kuddfodral förut. Den ligger i L:s rum. :)

Kram

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Nämen åh så rolig. Grattis! :)

TACK så mycket för din fina kommentar hos mej.

Kram
/Helena