2009-06-16

Sommarpaus

Jag kommer nu ta sommarpaus från bloggen i några veckor. Lika bra det för jag har knappt tid att blogga nu och det dröjer inte länge tills min lilla semester börjar. Kanske skriver jag lite nån gång eller inte. Vi får se. Om ni har mig i bloglovin så har ni koll på mig. ;)

Det är full rulle nu. Alla dagar är verkligen fullspäckad. Det är många uppgifter som jag ska få klart innan ledigheten och en massa jobb + praktik också. I samma veva är det sambons 30 års fest x 2. Den första är ikväll då det är mest släkten och familjen som kommer.

Ha en härlig sommar och hoppas att vi får många soliga dagar. Njut av sommaren med dina nära och kära. Ta hand om er och vi ses snart igen. :)

1 kommentar:

Black on White sa...

Have a nice summer! I really hope that sun will shine. It has been raining for many days here in Finland.

It was pleasure to visit here. My very first time.
Piia