2009-06-09

Befriande

Äntligen är mardrömmen över. Jag sov ingenting natten till idag. Lillan var så dålig att jag fick sitta hos henne för att hålla koll på andningen då och då hela natten. Dumma astma. Samtidigt passade jag på att plugga lite extra. Det gjorde kanske susen eller var det sömnbristen? Aldrig mer kan jag säga. Har inte känt mig så här trött på evigheter.

Jag klantade mig en par gånger och examinatorn frågade om jag hade fått demens med glimten i ögat. När jag fick betyget på båda provet då skuttade jag till av glädje. Det känns så skönt - äntligen nu är jag närmare målet. Allra skönast är att dom är gjorda. Så befriande!

Imorgon ska jag fira och unna mig lite bakelser och fika med familjen. Lite vardagslyx! :)

På tal om vardagslyx så väntar jag på något underbart. En hemlis men förhoppningsvis kommer den snart så att jag kan använda den till sambons 30 årsfest. ;)

2 kommentarer:

Linba sa...

Spännande se vad det är för ngt hemligt du har på gång :)
Kramar

Felicia sa...

Grattis, vännen! Bra jobbat även om det var en jobbig period innan. Så skönt att du klarade proven. EFtersom jag är i Italien när Johan har sin 30 års fest får du ta bild på hemligheten så att jag får se :) Kramen!