2009-06-30

Äntligen x 2



Äntligen klar med studierna för tillfället. Nu kan jag koppla av i några veckor och vara med familjen. Det ska bli härligt. Utflykter, gå på loppisar, grilla, bada, sola, busa och mysa. Idag är det så varmt ute trots mulet väder. Hoppas att det håller sig hela sommaren med lite sommarregn då och då. Jag har en hög böcker som ligger och väntar på mig. Äntligen kan jag nu lägga studieböckerna åt sidan och läsa andra böcker som romaner och deckare.

Jag ser allra mest emot loppisarna. Förhoppningsvis fyndar jag en del. Det ska bli spännande. Även att få träffa mina goa vänner från norr. Längesen sist.

Ha en härlig sommar!

6 kommentarer:

Linba sa...

Jippiie!! skönt slippa kursböckerna :)
njut nu av din lediga tid och massa böcker :)
Ha en trevlig resa norrut! Vi ses när ni är tillbaka i söderut ;) Kramar

cinah sa...

Gud vad skönt för dig att äntligen få lite ledigt från kursböckerna!! Njut av sommarledigt mede härliga mysiga romaner ist =D
Kram på dig

Madde sa...

Hej,vännen! Det ska bli så skoj att få träffa dig när du kommer upp till oss och vad vi ska passa på att gå ut och äta god mat! Kramiz

Malin sa...

Åh vad skönt.... jag vill önska dig en härlig trevlig semester och göra vad du vill! Kram :-)

Felicia sa...

Välkommen hem! Hoppas veckorna i Norrland var behagliga och sköna! Var på Sjöbo marknad i torsdags med Anna & Ellen. Tänkte på er då om ni hade kommit hem. Var ni på marknaden igår? Kraam

Linba sa...

Välkomna hem :) hoppas ni haft det bra däruppe i norr. Vi ses snart hoppas jag :)
Ha det bra och fortsatt skön semester eller ska du börja med studier snart igen?
Kram