2010-11-16

Gått i idé

H oppsan. Jag blev visst borta från bloggen länge än vad jag trott. Den här året är tydligen inte min bloggår. Jag lovar att jag kommer tillbaka snart. Men vet inte när. Vi får betrakta det här som en bloggpaus med mycket få inlägg. Jag har den här hösten gått i idé precis som björnar gör. Allt jag gör är på sparlåga.

Gällande bloggen så har jag stått fast. Jag har svårt att lämna blogger då jag gillar deras funktioner. Men jag har öppnat en tanke för en ny ställe med en ny start. Men det är nu i startgroparna så jag ska låta det här få gro lite. Om det händer något och det blir en flytt så lovar jag att ni ska få veta det.


Nu är vi i november och det är inte min favoritmånad. Men det botar jag lätt med en massa mys, tända ljus, filmer och en bra bok. Snart är det första advent. Det är redan i slutet av november. Till dess ser jag framemot lite mys som biobesök och julbloggrunda.

Avslutar med några tänkvärda ord.

Acceptera att framtiden är föränderlig! Försök att hänga med utvecklingen även om du inte alltid accepterar den!

3 kommentarer:

Madde sa...

Hej,vännen! Det blir väl så med bloggtorka.. Det behöver ju inte vara mkt att skriva om. Jag håller med dig om det där med tända mysljus i november :D

Felicia sa...

Det är likadant för mig, har inte bloggat nåt sen i början av okt. Det finns så mycket annat i livet som man vill lägga sin tid på. Du får blogga när du känner att du har lust och tid för det. Vi, dina bloggläsare, finns kvar ;)

Jag ser också fram emot biobesöket, vårt lördagsmys och bloggrundan!

Puss

malin sa...

Hallå... det är samma hos mig... bloggtorka... nä, det finns mycket att skriva om men det blir inte av bara. Trevlig helg!!! Kram