2010-10-19

Sluta eller inte?

Som ni har märkt för längesen så är jag inte en flitlig bloggerska. Fortfarande idag har jag många saker som jag kunde skriva om här. Men när jag väl ska börja så kommer ingenting ut ur mig. Allt stannar kvar inombords. Så jag har haft funderingar på att sluta blogga, öppna en annan blogg och blogga anonymt/låst blogg eller fortsätta här som jag gör nu. Vi får se vad det blir.

Det har varit många härliga höstdagar. Kyligt i luften men härligt med sol och blå himmel. Underbart! Jag har njutit och passat på vara ute. Några mornar i rad har det nu varit minusgrader. En morgon var det så där härligt kallt och dimmigt ute.


Idag blir det en dag med lite oro i mitt hjärta. Jag hoppas att allt går bra. Mina tankar kommer vara långt borta idag. Det är aldrig roligt när någon i familjen är sjuk. 

Update: Det gick mycket bra idag och jag är lättad. Så skönt!


4 kommentarer:

Tjohalia sa...

Jag förstår, själv är jag inte heller en flitig bloggerska, men har inte samma orsak som din, utan att jag knappt har någon tid över. Just nu sitter jag på jobbet och "fusk-pausar" med att kolla lite blogg. Kram

Madde sa...

Hej! Du har många funderingar och det är nåt att tänka på hur du ska använda din blogg. Skönt, att det gick bra för din mamma idag men inte så kul när du finns därnere förstår jag. Stor kram

Linba sa...

Förstår dig och dina tankar kring bloggandet. Det är bara du själv som avgör vad du vill skriva om.
Jag tycker mycket om din blogg och vill gärna följa din blogg om du väljer att ha en lösenordskyddad blogg eller inte.
Skönt att det gått bra för din mamma. Det är läskigt hon gått igenom.
Fina bilder du tagit :) gillar dem.
Krya på dig! ses på lördag om du mår bättre?
KRAM

Felicia sa...

Hej fina du!
Jag har samma tankegång som du har gällande bloggskrivandet och jag funderar på att flytta alla inlägg till den låsta bloggen som jag redan har. Du kan alltid starta en låst blogg och ha det parallellt med den här bloggen fram till du har fattat ett beslut.

Det är så skönt att det gick bra, förhoppningsvis gör det att hon känner sig bättre framöver.

Och du får ta och krya på dig så ses vi på lördag. Puss