2010-08-28

Ljuva lördag

Ljuva lördag som verkar bli en härlig dag idag. Solen tittar fram bland molnen. En god nattssömn gör susen då jag släckte mina bruna igår tidigt än vad jag brukar. Det känns skönt i kroppen och knoppen. Idag ska jag och mina prinsessor åka och handla lite skor. Tjejerna har vuxit massor i sommar så att det knappt finns skor som passar för det lite kyligare vädret. Så det är dags för inköp av stövlar, skor och även mössa/vantar.


Sen blir det nog en snabbt besök hos IKEA för att fylla på ljusförrådet för det ekar ganska tomt här hemma.  Jag älskar tända ljus och mysa på kvällarna. Jag ska försöka att inte låta fler saker slinka ner i kundgkorgen. Hoppas jag lyckas. ;)


3 kommentarer:

Madde sa...

Åh ja det är så mysigt att kunna tända ljus nu igen i mörkret? :D Kramiz

Pernilla sa...

Tack :).
Ja high-key ger fina bilder.

Gillar ljus på bilden, det ser mysigt ut och fin.
Snart ska vi åka till IKEA, längtar.
Kram

Tjohalia sa...

God morgon.. har mailat dig och vet ej om du har fått det?
Stor kram!