2010-08-27

Djungel


Igårkväll tittade jag på Sommar med Ernst. Den sista avsnittet visades igår. Då såg jag något som jag blev förälskad i. Sänggaveln skulle jag vilja ha i vårt sovrum. Vår sänggavel är inte riktig hel och jag önskar få bort den. Men maken vill nog hellre ha den kvar så länge som möjligt.

Jag gillar också tyget som Ernst använde till gaveln. Så fin. Jag brukar inte tycka om så mycket mönster men tyget Djungel från Josef Frank var riktigt fin. Jag skulle inte tacka nej till sänggaveln. Dock inte med klädförvarning bakom som Ernst gjorde. *drömmer*

Det får nog bli en av mina övertalningsprojekt med maken.  ;)



1 kommentar:

Elin sa...

Ja den är verkligen fin och praktisk! Synd jag missade programmet igår. Skulle också vilja ha en likadan lösning, med att ha ett miniförråd bakom gaveln, men det får nog vänta. Sängen vår är ganska ny så det känns onödigt att ändra på någoting. Kram