2008-07-12

Paus

Tiden rusar iväg. Snart har halva juli varit. Sen är det augusti. Jag tar en liten paus från bloggen. Vi har mycket att göra nu så vi måste försöka hinna klart med det mesta. Det är en del målning på gång nu. Både inomhus och utomhus.

Sen är det födelsedagar, besök från mina föräldrar och min bror med familj, umgås med barnen och vänner. Innan jag sätter mig i skolbänken igen i augusti. Phu! Mycket man vill hinna med. Hoppas att vi får mer sol än vad vi haft nu hittills.

Trevlig sommar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sommar är ju den tid man ska hinna med massor. Trevlig sommar ska ni ha. KRAM

Anonym sa...

Tack för idag & ikväll :) alltid lika mysigt och roligt. Kram!

Livets njutning sa...

Malin: Ja, precis! :) Detsamma. KRAM

Felicia: Ja, taaack gumman. Som vanligt flög tiden iväg.. Hihi! KRAM