2008-07-17

Birthday girl

Idag är det en speciell dag. För exakt 7 år sedan kom min stora tjej till världen. Man kan säga det flera gånger - otroligt vad tiden går. Minns som igår när hon kom. De 7 åren som har gått har varit händelserik. Både bra och dåliga. Jag är glad att vi är där vi är nu idag.

Jag och W väckte födelsedagsbarnet med frukost på sängen och presenter. Hon blev gladast över studsmattan från mormor och morfar. :)

Idag hoppas jag på sol. Ser bara moln från fönstret. För vi ska på marknad idag. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedan, prinsessan! Vi syns senare på em.
Hela natten rullade massor med lastbilar, bilar med husvagnar och släp in till marknadsplatsen. Samtidigt pågick det fester häromkring. Imorse gick jag ut med hundarna, det var varmt trots moln... Många stånd har tjuvstartat redan ;).. Kram!

Anonym sa...

Gratta lill tjejen på 7 årsdagen från oss tre och hoppas väder har hållit i sig :) Kramar

Anonym sa...

Grattis Néa! :)
Det var kul idag, allra roligast var det ju för barnen ;) Jag är så slut i benen nu men det är värt det efter en mysig dag på marknaden! Kramar!