2008-07-27

Det är ganska tyst här för vi har gäster. Mina föräldrar är hos oss och hälsar på. Det har varit full rulle från dag 1 sen dom kom hit. Det är så härligt ute. Väldigt varmt också. Igår åkte vi till stranden och badade lite. Wilma älskade det.

Det har hänt grejer här hemma. Vi fixar och donar. Altanet är mycket fint nu. En stor skillnad från förr. Vi stortrivs och sitter ute varje dag nu. Jag har även handlat lite nytt. Bl.a något som jag länge har suktat efter. Bilder kommer senare när jag är tillbaka. Nu tar jag en liten paus. Umgås och ha det mysigt med familjen. Vi ses snart igen! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är förståeligt, måste passa på njuta av solen och värmen för man vet ju aldrig när den försvinner.
Vi har också badat igår och idag. Löderup Strandbad och Lomma :)
Lomma är en fin strand, rekommenderar er åka dit nån dag :) KRAM

Anonym sa...

Hej

Kul att lasa dina inlaggningar manga.. :) Det e ju underbart att familjen e hos dig nu.. Mysigt.. Min familj e hos min bror medan jag e pa Kefalonia.. Har det skont har, avkopplat av och hunnit lasa en bok.. Harligt.. :) Hoppas vi kan snakka mer sedan nar jag kommit hem. Halsa hela familjen. Kramkram Justyna ( forresten, grattis till vinsten :))

Lilla livet i Ingeborg sa...

Hej! Kul att du kikade förbi! Sko och hatthyllan är från Ikea serien "Hemnes". De var antikfärgade först, men nu har vi målat dem vita! Nu ska jag kika vidare i din fina blogg.

Hälsn Sandra

Anonym sa...

Hej! Nu är jag äntligen hemma och kikar på din blogg :) Jättefin kudde som du vann! :) Skönt att har familjen hemma och att ni får hjälp av dina föräldrar :) Hava bra! Kramiz

Anonym sa...

Grattis till kudden :-D Hoppas ni hade sköna och härliga dagar med dina föräldrar. Snart kommer ju också din bror med sin familj.
Ha fortsatt sköna dagar så ses å hörs vi snart igen :) Kram!