2009-08-14

Fotosession

Igår var jag och familjen på en strand och blev fotograferad av en mycket go bloggerska som jag träffar här och där då och då. En mycket trevlig och go människa. Jag vann en fotosession hos hennes blogg. När jag fick reda på att jag vann då undrade jag vad jag hade gjort. ;)

Innan vi skulle åka iväg så var jag riktigt nervös och helt omöjligt att prata med så att familjen fick sitta i bilen och vänta på mig. Lika bra det. Till slut gjorde jag mig klar och hade valt svarta kläder. Det är så typiskt när jag känner mig osäker och inte vet vad jag ska ha på mig då blir det svarta kläder. Ryck upp dig, kvinna.

Är ni nyfiken på bilderna så kan ni kika in hos JennyK.

Kanske lägger jag några bilder här framöver. Ska bli spännande att få se de andra bilder som Jenny har tagit på oss. Vi kommer att förstora några och hänga här hemma. Har inga familjebilder på oss. De enda vi tog på oss 4 var då när lilltjejen var 2 veckor gammal. Över två år sedan. Det känns roligt att vi äntligen fått familjebilder. Några kommer att bli julklappar till släkten.

Ett stort TACK till Jenny som fotograferade oss.

7 kommentarer:

cinah sa...

Gud vilka vackra bilder!! Å du Jenny..Du är en otroligt vacker kvinna,man ser direkt vem eran minsta tjej fått sitt utseénde ifrån =)Den äldre tjejen är hemskt lik sin far,han kan då inte neka ;)
Kul med att bli fotograferad av nån annan än familjen,vi funderar oxå på familjekort(fast jag känner lika som dig!Kameran & jag går i riktigt ihop)men helt klart ska man till ett proffs. Kramen på dig vännen.

mae sa...

Wow vilken snygga bilder tappade verkligen hakan! Såååå fina bilder att det är så ordlös vacker!
Kramar

Jos sa...

Så fina bilder! Kram Jos

jennyk sa...

Underbara Jenny, du var så bra! Dina flickor fick mig smälta på ordentligt. Så många, vackra och uttrycksfulla bilder

Kram

Malin sa...

Har kikat på bilder hos Jenny och det var ju jättejättefina bilder på dig och så på familjen. Skönheten finns i er alla! Kram

Felicia sa...

Som jag sa igår så är det väldigt fina bilder på dig och din fina familj! Du har en fin insida, vännen och det är det som är viktigaste än utsidan. För har man en fin insida så strålar man! Kram!

Livets njutning sa...

TACK alla! :)

Jag är så glad över bilderna. Längtar tills jag fått hem CD:n och beställt förstorningar. :)

KRAM

Jenny: Tusen tack än en gång till. Det var så kul att få träffa dig fast vi hann inte prata så mycket. :) KRAM på dig