2010-07-02

Härliga kontraster

Jag tycker om att läsa inredningstidningar och kolla på olika hemsidor för att få inspiration. Eller bara för att kika lite. Jag är speciellt förtjust i hem där dom fått fram härliga kontraster där man minst anar det. Som den här danska familjen fått fram i sitt hem. Tidningen Sköna hem är en favorit då dom gör ofta hemma-hos-reportage hos många underbara hem. Den här gången gjorde dom det hos familjen Heegaard i Hornbaek. Fotografen Morten Holtum har verkligen öga för känsla och detaljer. Han har tagit dessa bilder hos familjen.











3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Ja, sannerligen. Man får ofta ett vackert hem där man följer eget hjärta och av olika inspiration.
Kram!

UI sa...

ÅH.... skulle vilja ha det!
KRAM

Madde sa...

Du hittar alltid så fina hem bilder och jag blir så sugen på att ha det så men ack vad jag ä feg eller vet inte hur jag ska gå till väga men nu ska jag göra små mål och planering på hur jag ska få min lghet jättefin! :) Kram